Dan före dopparedan

 
Hela december, och november också för den delen, har jag känt mig så himla sliten. Fikor och syjuntor ha fått ställas in. Julbestyr som pepparkaks- och saffransbullsbak har jag lagt åt sidan. Marley har hållt oss vakna på nätterna, åkt in och ut på sjukhus och gjort oss oroliga. I fredags gjorde jag min sista dag på mitt jobb och nu ser jag fram emot ett lugnt julfirande med mycket sömn och en hund som mår bra. När helgerna är över och jag känner mig utvilad igen ska jag ta en riktig funderare på vad jag ska hitta på nu. Jag ska bara sova några veckor på saken först.
 

Kommentarer
Postat av: Moris

Det låter bra med en lugn och vilsam julhelg! Det har börjat bra! Puss

2012-12-23 @ 18:36:32
Postat av: Min plats i solen

Jag är så glad att du lyssnar på din kropp Johanna. Att du vilar när den ber om det. Jag önskar dig en riktigt fin och varm jul med härligt lata dagar och tid att bara vara.

Ta hand om dig kära vän och jag är så glad över att du är tillbaka i bloggvärlden igen.♥

Kram Lotta

2012-12-23 @ 21:28:41
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0