De tre glasburkarna


Jag har tre himla bra glasburkar på mitt pysselbord. I glasburkarna sparar jag småkrafs som kan vara bra att ha. De står alltid framme så jag går och plockar i burkarna, likt en godisskål, när jag behöver pyntmaterial.



I den största burken samlar jag rullar med presentsnören och snuttar som blir över efter paketöppning.



I en annan burk samlar jag andra snören i till exempel hampa och siden.



I den tredje burken hamnar udda knappar som jag spar från trasiga kläder. Ibland köper jag små påsar med fina knappar på second hand.

Kommentarer
Postat av: finurliga fröken

o va härligt! Perfekt för insperationen! Kram

2012-02-05 @ 18:36:53
URL: http://finurligafroken.blogspot.com
Postat av: Birgitta Norsten

Det är både bra och dekorativt...



Kram Birgitta

2012-02-05 @ 19:33:22
URL: http://underbarahem.wordpress.com/
Postat av: Madeleine

Hej :)



Jag har varit inne i stan och besökt vasamuseét. Sedan har vi bakat semlor, bastat och ätit superdupergod middag.



Imorse var jag på ett blandpass av yoga och pilates. Underbart pass som får mig att slappna av så fantastiskt i käkarna samtidigt som jag sprudlar av energi efteråt.



Faktum är att sedan vi har en sådan behändig dammsugare också har Christer börjat städa mer. Prima!!! =D



Ha nu en jätte bra start på veckan!

Kram Madde :)

2012-02-05 @ 20:42:35
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Emilia

Hej!

Åh, vad härligt det ser ut med burkarna. Sådär hade vi på förskolan jag jobbade på förut, massa pysselmaterial o genomskinliga burkar. Det bjuder verkligen in till pyssel!



Vi funderar på att åka till Thailand och Malaysia. Thailand har vi varit i båda två, flera gånger. Men gillar verkligen det landet (som många andra svenskar, haha) och Malaysia har jag varit i en gång men skulle vilja se mer av :) vi spanar på flyg just nu!

Vi är liiite sugna på USA med, så kanske blir det det istället ;)



Låter som du haft en härlig helg! Hoppas du får en fin start på veckan med.

Kramar

2012-02-05 @ 21:29:00
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Moris

Härliga inbjudande burkar! Puss

2012-02-06 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0