En älskad helg

Jag älskar helger när jag börjar dagen med ett yogapass, när jag vi inte har något planerat så jag kan slumra till en timme eller två på eftermiddagen och när hemmamiddagen blir restauranggod. Denna helg har varit precis sån!


Däremellan har jag druckit te och kollat runt i bloggvärlden.



Jag har tagit tag i inredningstidningarna under soffbordet. Jag har tryckt in tidning efter tidning utan att ta hänsyn till att de hänger på sniskan. I helgen blev det ändring på det.



Jag orkade gå igenom ungefär hälften av tidningarna. Jag rev och klippte ut inspirerande bilder och mysiga hemma-hos repotage. Alltsammans hamnade i plastfickor i en inspirationspärm.



Sen har jag gosat och promenerat med den här killen. Vår gulleplutt har varit på "semester" i Skövde förra veckan så det blev ett kärt återseende i helgen.

Kommentarer
Postat av: Moris

Låter som en underbar helg, precis i min smak! Själv hade jag också en mysig helg dock fulltecknad men väl så underbar. Den gick i matens och hälsans tecken! Puss

2012-02-13 @ 16:26:18
Postat av: syster

Åh gosekillen <3

2012-02-13 @ 16:45:43
Postat av: johanna

fin blogg!

kul om du gick in på min och lämna en kommentar. :)

2012-02-13 @ 18:55:56
URL: http://johies.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Vilken underbar helg, kul att ta sig tid till tidningsröj.



Kram Birgitta

2012-02-13 @ 19:14:37
URL: http://Underbarahem.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Ååå har han varit på semester, oooh så härligt för herrn. Hihihi. Kram Madeleine

2012-02-13 @ 20:35:41
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh, att kunna njuta av enkla men o så värdefulla saker var exakt samma som jag gjorde i helgen! Ett skönt yogapass, en lugn löptur i snön, filmen Flyga drake på eftermiddagen i långkalsonger och raggsockar, tid att sticka... Tänkte just så när vi på kvällen lagade soppa med trattkantareller som Micke plockat vid sitt torp.. hur viktigt det är att ge sig själv sån där njuttid! Med mellanrum mellan aktiviteterna =)

Förresten, blir inte hemma- middagar oftare godare än restaurang-mat? ;)

kram!

2012-02-14 @ 11:17:17
Postat av: Malin

Varför visas aldrig mitt namn första gången? :)

2012-02-14 @ 11:22:25
Postat av: Emilia

Låter som en väldigt fin helg!

Tupplurar på eftermiddagarna på helgen känns så lyxigt tycker jag :) 20-30 minuter sådär!!

Härligt med massa inspiration, borde också göra som du.. Har massa tidningar som bara ligger...



Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag!

Kramar

2012-02-14 @ 19:20:36
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0