En himla bra lördag


I lördags vaknade jag innan klockan ringde. Det är en underbar känsla att vakna pigg och utvilad. Det är dessutom en väldig bra start på dagen. Jag ringde Jenny och sa att jag följer med till garageloppisen hon hade sett annons om. Jag traskade iväg med Marley vid min sida i morgonsolens strålar.



Våroufiten med hatt och converse var på trots det lite kylslagna vädret. Känner ni igen sjalen? Det är den avklippta biten från den här klänningen.



Garageloppsien var inget att ha, så vi traskade vidare till Heden för att heja fram Andreas matchdebut i den gulsvarta tröjan. Dock kom vi med tio minuter kvar av matchen och Andreas hade blivit utbytt.



Marley var nog den mest koncentrerade och hängivna åskådaren med blicken på bollen större delen av tiden. Han hade inte tvekat om något av lagen behövde en extra spelare. Jaga boll vet han definitivt hur man gör.



Efter lunch besökte jag och Jenny Emmaus och Myrorna. Jag provade några klänningar men var ingen som passade. På kvällen kom Emma och vi hejade fram Thorsten Flink och Top Catz i Melodifestivalen. En himla bra lördag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter absolut som en bra lördag :)

Härligt att plocka fram Convercen, liiiite kan man ju faktiskt frysa, det kan det va värt ;)

Kram på dig

2012-03-04 @ 21:04:00
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: jenny

Supergoslördag med världens bästa nannsi och killebill!<3

2012-03-05 @ 09:21:05
Postat av: Madeleine

Vilken kanonhelg ni haft! Vad fin du är i hatt!



Vad snäll du är, du skriver så fint till mig, tack. :)



Jag har aldrig haft hund men alltid drömt om det. =D



Ha nu en strålande dag!

kramkram

Madde

2012-03-05 @ 13:35:22
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Moris

Vilken mysig lördag du hade med syster! Puss

2012-03-05 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0