Maskinskrivare Svensson


Kommer ni ihåg att jag skrev en låttext på min skrivmaskin till Jenny för ett tag sen? Nu har jag fått en beställning av min fina vän Emma att göra en likadan till henne. Utan dina andetag med Kent önskade hon med och den här gången ska jag se till att skriva rätt. Undra om efterfrågan av maskinskrivna texter är stor? Det kanske skulle kunna bli en affär av det här? Då ska jag börja titulera mig som maskinskrivare Svensson. Ja, det hade vart nåt!


Jennys tavla har fått plats på hennes nattduksbord tillsammans med några ljusstakar och en bukett tulpaner. Ett av maskinskrivare Svenssons första verk.

Kommentarer
Postat av: Moris

Du får undersöka om det finns någon marknad för det! Kul idé är det i alla fall. Jag beställer en också. Ska bara bestämma mig för vilken låt! Din kära far vill också ha en. Små lätta moln med Pugh. Puss

2012-03-09 @ 17:37:13
Postat av: Moris

Jippiii! Det var jag som fick paketet! Tack min underbara dotter! Puss

2012-03-09 @ 17:38:25
Postat av: Emma

Du är bäst, får se till hitta en fin plats till den jag med!

2012-03-12 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0