3:e maj


Det är en himla lyx att få vara ledig en dag i veckan. Idag låg försommaren i luften så vad passar bättre än en utflykt?! Vi packade Kånken och tog spårvagnen till Delsjön. På vägen upp till sjöarna gick vi förbi ett stall. Marley var nyfiken och hade mer än gärna besökt hästarna i hagen om vi hade tillåtit honom.



Andreas hade möjlighet att följa med idag - så det hela blev extra mysigt!



Här sitter mina prinsar i solen. Den stora äter medhav picknick och den mindre suktar efter densamma. Som ni ser har Marley redan varit i vattnet och skvätt vattendroppar på linsen.



Det var den här goa mackan vovvsingen suktade efter. Salami och brie baguette. Den satt som en smäck efter en promenad.



Marley fick en morot som tilltugg. Han har inget vidare bordsskick, vår hund!



Så här fint var det! Vi picknickade alldeles vid vattenbrynet.



Och Marley hade raka spåret ner i vattnet. Han spanade på änder och simmade efter pinnar. En härlig dag det här!

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Vilken fin dag du har haft! Nu blev jag sugen på salami&briebaguette. Och när jag är frisk ska jag också ut och gå. Tack för din stärkande hälsning! Kram!

2012-05-03 @ 18:08:18
URL: http://queenofkammebornia.blogg.se/
Postat av: Annika

Mysigt det ser ut :) Picknick är ju aldrig fel... Smakar ju så mycket bättre ute.

Kram

2012-05-03 @ 21:01:45
URL: http://vikeskars.blogspot.com/
Postat av: Moris

Härlig utflykt du hade med dina prinsar! Puss

2012-05-04 @ 15:57:23
Postat av: Charlotte

Mina hoods ;)

2012-05-07 @ 11:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0