Jaså? Jaså.

 
Imorses pågick följande meningsutbyten i mitt huvud. Jaså? Snö? Ja, då kanske jag trots allt får användning av min tjocka stora breda halsduk jag stickar frebilt på kvällarna. Minusgrader, bäst att pälsa på mig ordentligt då. Jaså? Ehh...minusgrader? Känns ju som att jag gick in ett fuktigt täcke. Varm under armarna och med en droppe på näsan traskar jag vidare. Marley vill inte gå in, han gillar snö. Det är som om han förstår att det gäller att ta tillvara på snön när den kommer. Jag tar till en avledningsmanöver för att få komma in. Vad sägs om ett vad? Jag satsar på att husse har stigit upp och dukat fram frukost till mig. Marley däremot tror sig känna sin husse och satsar sina sista slantar på att han sussar sött under täcket. Jag får oss att springa ikapp för att se vem som har rätt. Jaså? Ingen frukost? Jaså.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jasså ingen frukost på bordet...?! Den lyxen brukar inte jag heller få... ;)

Hoppas ni får en mysig helg, här skiner solen :)
Kramkram

2013-02-02 @ 09:46:34
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Haha, då kanske husse fick stiga upp till framdukad frukost istället. ;)

Här vaknade vi också till ett alldeles vitt landskap i morse. Vackert som bara den men det har töat friskt idag så vi får väl se om det stannar kvar tills imorgon.

Njut av helgen!

Kram Lotta

2013-02-02 @ 18:33:58
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Mirre

Titta massa snö ni fått med ser jag =D

2013-02-05 @ 11:57:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0