Midsommar

 
Jadå, även vi har firat midsommar - med en liten tvist. Maskerad! Jag var utklädd till tant. På festen fanns även en fransyska, en pirat, läkare med patient, George Constanza ur Seinfeld, filmkaraktärer och Leif GW Persson a.k.a min kära sambo.
 
 
Marley var också med. Han utklädd till katt (ni skymtar Katt-skynket), men sen så kissade han på sin kostym och blev hund igen. 
 
 
Beatrix Kiddo från Killbill och en leopard fixade med midsommarstången.
 
 
Diverse lekar stod på schemat. Krocket, kubb och filmmusikquiz.
 
 
Midsommarmaten bestod av knytkalas. Jag hade bakat västerbottenpaj och Andreas stod för färskpotatisen.
 
 
Och jordgubbstårta såklart!
 
 
Vädret var som sig bör på midsommar. Ömsöm solsken ömsöm regn. Och man sitter ute.
 

Kommentarer
Postat av: Moris

Låter som en bra midsommar! Puss

2013-06-23 @ 15:56:02
Postat av: Emilia

Låter som ni har haft en fin fin midsommar, vilken söt liten tant :)
VI har haft en bra helg, idag mår jag dock sådär.. yr och illamående. Har liksom inte tid att bli sjuk just nu, har ju massor jag vill göra i veckan. Träffa dig bland annat.. Men vi får höras så får vi se vart det här leder.

Är det bra med dig?

Kramar

2013-06-23 @ 16:43:11
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Vilket mysig midsommarfirande och helt klart snyggaste tanten. :)

Kram Lotta

2013-07-02 @ 22:24:32
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0