Som en dejt

Igår träffade jag Emilia nere på stan. Det var första gången jag träffade någon jag har lärt känna genom bloggen. De var nästan som att gå på dejt! Jag skojade om att jag skulle komma med en röd ros i handen. Hihi, men det behövdes inte för vi kände igen varandra ändå. Vi fikade på Rådhusets Café och det var lika mysigt som jag mindes det och själva fikan var mycket trevlig. Hoppas vi ses snart igen! 
 
 
 
Sjukt oproffsigt av oss att inte dokumentera vår fika på riktigt bloggarvis, så här är hon i egen hög person på bild dirket snodd från henne. 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Himla mysigt var det :)
Snor en bild av dig med tänkte jag, hihi! Grämer mig lite över hur vi kunde glömma bort o fota ;)

En promenad i nästa vecka kanske?
Kramar

2013-06-12 @ 19:56:51
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Moris

Vad roligt att träffas så, på riktigt! Puss

2013-06-12 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0