Söndagen som var

 
I söndags när jag cyklade hem från ett jourpass möttes jag av ett hav av krokusar längs med cykelbanan. När hände det här? Jag har haft fullt upp med att städa och fixa lägenheten inför fotografering och jobbat flera långa pass så jag har helt missat att våren har nu kommit. Jag blev alldeles jätteglad! När jag hade sovit en stund gav mig ut med kameran och förevigade våren i Göteborg.
 
 
På eftermiddag mötte jag upp mamma och Jenny på Järntorget. Vi skulle gå och äta thai på en restaurang, som visade sig servera indisk mat. Men det gjorde inte så mycket för gott var det! Vegetariskt och ekologiskt rakt igenom.
 
 
Den verkligen anledningen till vår sammankomst var för att vi skulle fira syster som fyllde år i februari med att gå på Alex Shulmans show Älska mig! Showen handlar om dagens bekräftelsebehov i sociala medier och var riktigt bra tycker jag. Tänkvärd, allvarlig och rolig!

Kommentarer
Postat av: Moris

Goa döttrar, god mat och riktigt bra underhållning! Vilken fin kväll!
Puss

2013-05-02 @ 16:08:47
Postat av: Anonym

puss på en bra kväll från den lille skiten i familjen

2013-05-02 @ 16:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0