Vilsamt

 
Jag slutade mitt vikariat förra veckan och har härmed semester! Så himla skönt och välbehövligt. Förra veckan hade jag flera tider att passa, tandläkarbesök, klippning och så vidare. Men idag har jag haft en sån där dag som jag har längtat så mycket efter. Som min kropp och själ har skrikit efter. Sovmorgon till nio, sitta ner och äta frukost i lugn och ro med tidningen, långpromenad med Marley, äta god lunch och fortsätta läsa tidningen, vila en stund på sängen, baka en kaka, sy en kudde, köra en maskin tvätt, laga mat och mysa i soffan med Andreas med Marley vid fötterna. En dag då jag frågar mig själv- vad vill jag göra nu? En sak i taget. Här och nu med mellanrum mellan aktiviteterna. Vilsamt och trevligt.

Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Låter härligt Johanna! :) Fortsätt ha det gott och vilsamt och fundera du på framtiden i din egen takt.

Njut av din ledighet och ta hand om dig vännen.♥

Kram Lotta

2013-10-21 @ 21:28:01
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Moris

Vilken underbar dag! Puss

2013-10-21 @ 21:30:33
Postat av: Marie

Skönt med ledig dag och sovmorgon, sådant behöver man =D. Jag bor i Dalarna, vi har lite snö som ligger =D

2013-10-21 @ 23:57:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0