Sjukhusvistelser

 
Vår lilla vovvsing ligger på sjukhus och jag kan inte låta bli att oroa mig även om jag vet att han är i goda händer. Han har varit magsjuk sedan natten torsdag/fredag förra veckan och fast vi har gjort allt "rätt" för att få honom att må bättre rinner allt ur honom ändå. Så nu är han inlagd med dropp, smärtstillande och antibiotika. Förra gången har fick ligga kvar på djurkliniken, då var han riktigt dålig med lunginflammation och feber, fick han komma hem efter en dag, två dagar tidigare än beräknat, för att han hade visat på alla sätt att han ville åka hem. Djupa suckar, mörka hmm:anden och gnyende läten. Jag håller tummarna att han mår bättre och gör som förra gången så att han kan komma hem imorgon. Hem till matte och husse. 

Kommentarer
Postat av: Moris

Hoppas Marley kryar på sig snart! Puss

2012-11-21 @ 22:50:54
Postat av: Richard - vardagsbetraktelser.se

MIn hund Caprice hälsar till Marley (visst var det så?) med en stor krya på dig voff. Hoppas att han snart frisknar till. Vet själv hur det är när ens hund inte mår bra, de är ju en i familjen.

Kram, kram...

2012-11-21 @ 23:17:01
URL: http://www.vardagsbetraktelser.se
Postat av: Fina Frun

Åh stackars liten då. Förstår verkligen att du har en orolig klump i magen nu! Hoppas allt går bra!

2012-11-22 @ 09:32:32
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0