Nu är jag igång igen!

 
Efter några månaders uppehåll är jag igång med yogan igen. Så skönt och väldigt välbehövligt. Jag är såklart lite stelare än vad var jag var när jag slutade, men det jag har märkt mest att jag har tappat är förmågan att hålla fokus. Förmågan att vara här och nu. Jag har mycket tankar för tillfället som snurrar i huvudet på mig. Det vet jag såklart om men där och då på mattan blev det så tydligt att jag hade svårt att släppa tankarna. Det ska det bli ändring på med yoga två gånger i veckan. Jag behöver bli påmind om tillvägagångssätten att hitta ro i själen igen.
 
 
Jag har sytt en väska jag kan hänga över axeln till min yogamatta. När inspirationen kommer igång är det så skönt att jag har samlat på mig stuvar och sparat på band så slipper avbryta pysselflödet med att åka och handla material. Speciellt när lusten kommer en lördagskväll som denna

Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg träningsväska och Yoga måste vara väldigt härligt att träna

2013-09-11 @ 22:37:26
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Moris

Vad skönt att du kommit igång med yogan igen! Och vilken fin väska du sytt till mattan! Puss

2013-09-12 @ 13:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0