Marley och jag

Om jag ska vara helt ärlig har jag aldrig varit särskilt förtjust i djur. Det var innan jag träffade Andreas och när vi flyttade ihop blev jag inte bara sambo med honom utan också med en ettårig golden retriever, Marley. Idag är Marley en stor del i mitt liv. Han lägger huvudet på sängkanten när han tycker det dags att gå upp, vi har vår runda längs med älven vi går varje morgon, han blir otroligt glad varje gång jag, eller någon annan också för den delen, kommer hem (och det räcker att jag har varit nere med tvätten i fem minuter), han puttar lite lätt på mig med sitt gosedjur i munnen när han är bussugen och sedan för att han är så otroligt söt! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna så mycket för en hund som jag gör för Marley.
Bilderna är tagna av Jenny när löven fortfarande klädde träden.

Kommentarer
Postat av: din kära sambo

sicken go han är barney :) pussar på näsan

2010-11-23 @ 18:26:10
Postat av: jenny

Jag som alltid ÄLSKAT djur är också helt tokig i marley:)

2010-11-23 @ 19:18:47
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: moris & faris

Vilken härlig blogg! Vi tycker också att Marley är helt underbar! Puss

2010-11-23 @ 21:21:31
Postat av: jenny

den sista bilden är så Malrey;)

2010-11-25 @ 17:05:11
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Emma

va roligt att du börjat blogga Johanna :) puss & kram från Emmschlan ;)

2010-11-25 @ 18:04:06
Postat av: Hannah - littlebridtoldme

Nu blev jag ännu mer sugen på att skaffa en golden :) Har vuxit upp med en men har nu en cocker spaniel och en golden kommer det bli inom något år :)

2011-11-30 @ 14:03:32
URL: http://littlebirdtoldme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0