Skogspromenad



I helgen tog vi oss ut på en tur i skogen med förhoppning att hitta en massa svamp. Vår förhoppning grusades då det var alldeles för torrt i skog och mark. Vi hittade några stackars svampar, som räckte till en smörgås i alla fall.



Jag var glad ändå men gladast var nog Marley. Han sprang runt som en skottspole under hela promenaden. Helt skogstokig!



Jag gillar skogen. Jag känner mig trygg bland alla höga träd som knarrar och gungar makligt i vinden.



Samtidigt som det är lite mystiskt med gammal spindelväv och konstiga ljud. Lite som att vara i en trolsk saga.

Kommentarer
Postat av: biggie

super-marley to the rescue!

2011-07-13 @ 08:42:45
Postat av: Sofia - Hildas Hem

Jag älskar också skogen och i synnerhet nu när man kan hitta guldet i dolda gömmor :)



Jag önskar dig en fin dag!

Kram Sofia

2011-07-13 @ 10:45:17
URL: http://www.hildashem.se
Postat av: jenny

ååååh aboooooo va killebillbillbill är snygg!

2011-07-14 @ 08:57:24
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0