Läshörna blir pysselhörna



Nu har jag bestämt mig. Min läshörna i sovrummet ska bort. Här ska min nya pysselhörna vara istället. Andreas sitter aldrig här så jag har helt fria händer! Vi har som sagt en del grejer ståendes på vinden och min förhoppning var att kunna använda ett klaffbord från Ikea som Andreas hade som matbord innan jag flyttade in. I mina tankar hade jag redan målat om det och installerat symaskin, tyger, penslar och burkar med tillbehör, men när vi bar ner bordet från vinden och ställde dit det såg det inte alls ut så som jag hade föreställt mig! Bordet var för stort och klumpigt fast jag hade mätt innan. Dock får klaffbordet fungera tillsvidare. Under tiden är jag på jakt efter ett annat nättare /skriv/bord.

Kommentarer
Postat av: jenny

blir nog roligt med en pysselhörna!

2011-03-04 @ 14:26:03
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Lena

Låter spännade med en pysselhörna.

2011-03-04 @ 14:52:47
URL: http://kraknastet.blogspot.com/
Postat av: Moris

Roligt med en pysselhörna! Ska hålle utkik efter ett litet skrivbord eller liknande. Såg ingen på "Returen" idag. Ha en mysig helg! Puss

2011-03-04 @ 15:48:28
Postat av: Rebecca

Även om det är mysigt med en läshörna så är ju en pysselhörna snäppet bättre! Jag har pysslat vid min egen idag :) Tack för alla dina snälla ord, jag blir så glad. Stor kram och en trevlig helg önskar jag dig, Rebecca

2011-03-04 @ 16:06:02
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0