Mer pysselhörna och nytt målarprojekt



Ännu en blid från min pysselhörna. På hyllan har jag nu gjort plats för mina uppiffade papperslådor som nu innehåller målarfärg och andra målartillbehör. Byrån till höger i bild är mitt senaste loppisfynd. När jag har målat både bord och byrå i vitt tror jag att intrycket kommer bli mer enhetligt och passa in mer i lägenheten än vad det gör nu. Den lilla byrån på tänkte jag behålla som den är.

(Ni ser också vilken härlig korg med tvätt som väntar...)



Byrån har det lilla extra, ett fint gammalt beslag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket!!



Vilket härlig färg på nagellacket i inlägget nedan!



Kram Maria

2011-03-31 @ 12:35:02
URL: http://villakrutbruket.blogspot.com
Postat av: Madeleine Berglund

Ooh så fint, beslagen är fantastiska!

Ja, men jag tycker absolut du ska ut på grenjakt, kanske kan Marley hjälpa till att bära? hihi. :)

Kram Madde

2011-03-31 @ 13:37:26
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Moris

Det blir säkert jättefint när möblerna blir vita! Puss

2011-03-31 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0