Septemberbröllop

Foto: Mamma

I slutet av september var vi på bröllop. Dagarna innan bröllopet var det stormigt och regnigt men som en gåva från ovan mojnade det lagom till lördagseftermiddagen. Solen tittade fram och vigseln kunde hållas utomhus. Brudens syster sjöng en vacker kärlekssång. Brudparet sken ikapp med solen. En och annan tår fälldes. Festen fortsatte med middag och dans hela kvällen lång. En dag full av kärlek och lycka.

Jag hade på mig en rosa femtiotalsklänning med tillhörande jacka och mammas kuvertväska från åttiotalet. Jag kände mig riktigt bröllopsfin!

Kommentarer
Postat av: Moris

Visst var det ett härligt bröllop! Du var jättefin i din fina femtiotalsklänning! Puss

2011-11-16 @ 19:01:35
Postat av: finurliga fröken

Men va fina ni var! Och va roligt med bröllop. De är verkligen nått speciellt att få gå på. Kram

2011-11-17 @ 08:19:29
URL: http://finurligafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0