Födelsedagskalas


Häromdagen fyllde min vän Hanna 25 år. Hon bjöd in till kalas. Jag pysslade ihop ett presentkort till henne från mig och Jennie (inklusive respektive). Vi ska gå på en cupcake-kurs tillsammans (exklusive respektive). Jag är hejare att samla på mig pappersbitar och snörstumpar, vilket jag uppskattar när det är pysseldags. Då har jag en massa material att vraka och välja mellan. De där pappersbitarna som anses som skräp kommer till användning och blir något nytt.


Ett quiz om födelsedagsbarnet hör givetvis kalaset till.


Och inte kalas utan tårta! En supersmarrig sådan med två lager mousse, choklad och mango, och härlig gul garnering.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Norsten

Den tårtan skulle man inte säga nej till...



Kram Birgitta

2011-11-09 @ 19:55:07
URL: http://underbarahem.wordpress.com/
Postat av: Moris

Vilken kul grej cupcake-kurs! Och vilken smarrig tårta! Var säkert mumsig! Puss

2011-11-09 @ 20:30:46
Postat av: Hanna

Åh så fina bilder! Jag längtar tills vi ska baka :)

2011-11-10 @ 13:06:43
Postat av: Malin

Hanna, hade du bakat den tårtan själv?! Ser sjukt god ut =)

2011-11-10 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0