Jul- och mellandagslunket

 
Först firade vi jul i Stenungssund. Solen sken, snöovädret kom och regnet föll. 
 
 
Vi spelade sällskapsspel och kortspel efter kortspel. När snön gick att krama rullade vi en megasnögubbe. En halvgalen sån som fick en och annan förbipasserande att haja till.
 
 
Jag och Jenny mös i flanellskjorta i dagarna tre.
 
 
Nu är vi i Skövde. Det är riktig bitande kyla fast det bara är två minusgrader.
 
 
Marley är nästan mer ute än inne. Han älskar snö och tugga pinnar. Hmm, träd...
 
 
Jag har visserligen stickat ett tjugotal centimeter sen bilden togs, men jag kämpar järnet med att bli klar med min halsduk, innan vintern är över.

Kommentarer
Postat av: Moris

Enligt pappsan toppade ni kortleken under julen! Härligt med snö även i Skövde speciellt med tanke på Marley som älskar det! Ha det så gott och sticka på! Puss

2012-12-28 @ 22:10:28
Postat av: pennyplutt

Killibillski ska alltid ta de största pinnarna..Oavsett om de egentligen är träd.

2012-12-31 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0