Hejdå Göteborg!

 
Hej, jag har något att berätta kära bloggvänner! Vi ska flytta. I slutet av maj lämnar vi stora fina Göteborg och flyttar tillbaka till Skövde. Efter veckor av ovisshet och oro har allt äntligen fallit på plats. Nu har vi både lägenhet och jag har jobb. Andreas och Marley bor faktiskt redan i Skövde, hos sina föräldrar, men snart går flyttlasset även för mig. Vi har fått en hyreslägenhet som faktiskt uppfyller min kriterier för hur nästa lägenhet skulle vara. Ett rum till, balkong, tvättmaskin och torktumlare. Fast till nästa gång ska jag komma ihåg att lägga till rimlig hyra på kriterielistan också! Jag har nästan en månad ledigt från att det vi flyttar tills mitt nya jobb börjar så jag har gott om tid att fixa i lägenheten och komma till rätta i den nya men gamla staden. Åh, vad jag längtar efter att få bo med mina prinsar igen!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men åh vad spännande och roligt :) då kanske det är lättare att få till den där fikan :)

Vart har du fått jobb?
Kramkram

2013-04-28 @ 16:21:33
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0