New York - Central Park

 
Jag portionerar ut bilderna från vår New York resa så får jag återuppleva den flera gånger! Här är vi i Central Park, jag och min prins. Härligt med en stor oas mitt i stora stan. 
 
 
För mig som inte gillar trafik var Central Park en av resans höjdpunkter. Vi var här två förmiddagar av fyra. Tänk sen (nu?) när våren har kommit på riktigt och allt står i full blom... Måste vara om möjligt ännu härligare!
 
 
Massa massa ekorrar! Och massa massa bilder på ekorrar i min kamera. Så himla söta!
 
 
Andreas träffade en kompis, en några månader gammal golden valp han var bara tvungen att hälsa på! Tillgivenheten verkar ömsesidig.
 
 
Resans godast mat! Fisksoppa. Typ. Intogs på The Boathouse.
 
 
Andreas måltider såg för det mesta ut på det här sättet. En rejäl biff med pommes.
 
 
Gott om både bänkar att vila på och musiker som höll dig vaken. Åh, nu längtar jag tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Emmsibemmsi

Åh va fina kort du tar! central park är verkligen mysigt o en skön kontrast till storstadshetsen. Nu längtar jag också tillbaka!

2013-04-16 @ 20:29:01
Postat av: Moris

Jag med! vilka underbara bilder! Skulle också vilja se Central Park i vårskrud. Puss

2013-04-16 @ 20:29:45
Postat av: Birgitta Norsten

Där skulle jag vilja vara!
Kram Birgitta

2013-04-16 @ 20:47:33
URL: http://underbarahem.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åh pooo saknade nog killebill så goldenpussar var efterlängtat

2013-04-17 @ 08:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0