I garberoben

 
När jag har berättat att jag jobbar (numera har jobbat) i en second hand butik får jag ofta höra att jag måste ha hur mycket kläder som helst. Till saken hör att jag har aldrig haft så här lite kläder som jag har nu. Jag är betydligt mer kräsen nuförtiden. Jag vet vad jag har för stil och vilka slags plagg jag vill ha. Gamla klänningar med gamla skor. Stora skjortor med tajta byxor. Kjol med hög midja med liten topp. Och sen när jag testar plagget ska det inte kännas halvbra, det ska inte kännas för stort eller för litet, det ska inte vara någon söm som är sned eller någon konstig trendig passform som inte sitter bra. Nä, när jag får på mig ett plagg ska det kännas wow, det var ju precis det här jag letade efter. Inga men. Bara wow.

Kommentarer
Postat av: Moris

Vilken härlig klänning! Den har jag ännu inte sett på. Puss

2013-01-10 @ 19:03:29
Postat av: Anonym

Heej!
Tack för kesotipsen! I mat går det bra, använder det i pannkakor och lasange ibland med :)

Vilken fin klänning! Vad skönt att ha hittat sig egen stil sådär :) det har inte riktigt jag. Trivs i leggings och tunika i alla fall :)

Skönt med fredag! Vad ska ni göra i helgen?

Kramar



2013-01-11 @ 16:52:07
Postat av: Emilia

Glömde ju skriva mitt namn ;)

2013-01-11 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0