I sommarens soliga dagar!

 
Vilka sköna dagar början av juni har bjudit oss på. Sommarklänningen på! Den här köpte jag på Emmaus i Göteborg för någon månad sedan. Jag känner redan att det kommer bli en sommarens favoriter, så skön och luftig.
 
 
Och converse av! Lufta tårna och gå barfota med gräset är ett härligt sommartecken.
 
 
Likaså att grillsäsongen är igång! Jag älskar grillade champinjoner. Jag gjorde fem spett med svamp och röd lök bara till mig!
 
 
Jordgubbsplantor som blommar i pallkragar. Jag längtar också efter trädgård!
 
 
Från vår balkong ser vi solen går ner över berget. Riktigt maffiga solnedgångar dessutom.

Kommentarer
Postat av: Moris

Visst har juni och även maj bjudit på härliga dagar! Fin klänning, förstår om det blir sommarens favorit! Puss

2013-06-03 @ 08:02:02
Postat av: Marie

Så brun du är, såå härligt att bli lätt brun sådär =D Så härlig helg ni haft =D

2013-06-03 @ 09:19:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt med sommar nannsislasigransikansi

2013-06-03 @ 13:19:01
Postat av: Anonym

Nannsi är väldens finaste

2013-06-04 @ 15:04:21
Postat av: Emilia

Hej!
Åh vilken härlig sommarklänning, fina du!!

Nej, bättre upp :) Det är Tjejklassikern jag har blivit utmanad till, så spännande och roligt! Med start med skidåkning i februari... Så nu blir det träning för det som gäller. Och köpa skidor ;) haha!

Vad fint ni ser ut att få det hemma. Alltid lite jobbigt att flytta med också en omstart liksom :) man får tänka lite nytt med alla pinaler man har!

Kramkram

2013-06-04 @ 20:11:27
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0