Sicket väder

 
Sicket väder vi har haft i helgen! Termometern visade hela elva grader igår. Jag var ute över två timmar med Marley i Slottsskogen. Han sprang sig riktigt lerig i hundrastgården och jag njöt av solen. Idag har jag passat på att maxa ljusintaget med en lång promenad mitt på dan, tvätta och baka bröd. Imorgon börjar jag nämligen jobba på schema. Jag har fått en visstidsanställning på två månader med eventuell förlängning. Skönt att slippa stå givakt dygnet runt för det kan tänkas komma jobb, och att det dessutom är på dagtid. Det känns väldigt spännande, och lite nervöst förstås!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå super imorn ska du se. Saknar dig och killebillski

2013-03-04 @ 19:14:59
Postat av: Moris

Lycka till imorgon!!!! Tänker på dig! Puss

2013-03-04 @ 20:46:06
Postat av: Marie

Ohh så härligt att vara ute så länge och ja, det har varit så härligt

2013-03-04 @ 21:46:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0