Golvligg och gardinfix

 
Idag pysslar jag med att fixa nya gradiner till köket och vardagsrum. Förra hyresgästen lämnade kvar sina gardiner. Jättesnällt så vi har haft något som har hindrat full insyn från grannarna de första dagarna, men dessvärre inte riktigt gardiner i vår smak. Kan ni tänka er att vår smak är allt som är vitt? Ja, jag tänkte väl det. Vita gardiner blir det!
 
Marley har funnit sig till rätta i den nya lägenheten och har hittat sina nya favoritställen att ligga på. Ett av de är halvvägs in i mitt pysselrum - även när jag inte är där.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Åh vad trevligt med gardinfix. Själv känner jag mig lika slö som Marley på bilden. Jag har ändå lyckats baka en morotskaka då vi får fikagäster ikväll. Så skurade jag alla golv. Det hade gått på tok för lång tid sedan sist och nu hade gult pollen dessutom letat sig in.

Du vet, man ska förbereda middag,sminka sig (får ju gäster som sagt) ja dagarna går trots att man inte jobbar. =D

Skål! ( dricker stort glas citronsaft, MUMS) ;)
Kram Madde

2013-05-30 @ 13:28:06
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Moris

Vad mysigt ni ser ut att ha! Det blev verkligen fint med gardinerna även om jag bara sett den första! Puss

2013-05-30 @ 15:50:59
Postat av: Marie

Ohh så skönt han har det där och har förmodligen den uppsikt han vill ha också =D. Ja, Bellman är jätterädd för raketer, vettskrämd faktiskt =(

2013-05-30 @ 15:56:01
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Anonym

åh gosig killebillski. Tror gardinerna blir super!

2013-05-30 @ 19:43:16
Postat av: Birgitta Norsten

Marley är underbar, bara han är med dem han gillar så är allt bra... ser väldigt avslappnande ut.
Kram Birgitta

2013-06-01 @ 19:29:08
URL: http://underbarahem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0