På balkongen

 
Vi har fått vår balkong inglasad efter veckor av väntan - så himla mysigt! Med en varm filt går det sitta därute och dricka te och äta knäck.
 
 
Snäckor som mamma plockat till mig!
 
 
I förrgår planterade jag om en hel drös med blommor och slängde de som hade dött. Blommorna inne har svårt att få tillräckligt med ljus så i hopp om att höstglöden ska knoppa sig (kan den det?) och det lilla trädet (någon som vet vad den kallas?) ta sig igen, har jag ställt ut de balkongen - hemmets ljusaste plats för tillfället.
 
 
Tobaksplantan gick på sista versen så jag knipsade av och satte de blommande stjälkarna i små vaser. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Så fint ni har det där

2013-11-21 @ 00:43:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Moris

Vad fint det blev på er inglasade balkong! Mysigt!!!! Puss

2013-11-21 @ 07:37:15
Postat av: Anonym

Blev mysigt. Tror killebill kommer hänga där hela vintern med er!

2013-11-21 @ 09:55:29
Postat av: Karro och King :)

Åh så mysigt :D

2013-11-25 @ 02:10:33
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0