Sol i sinne

 
Solen skiner idag, vad mycket det gör för humöret! Har känt mig så trött, sjuk och låg den senaste tiden. Dagarna har blivit kortare, regnet öst ner och vissa dagar har det liksom aldrig blivit riktigt ljus. Men idag, som en skänk från ovan, kom solen fram. Jag känner mig energisk och ser plötsligt massa möjligheter. Ringer samtal, smider planer och känner mig allmänt hoppfull om framtiden. Det är en härlig känsla och livet känns lätt att leva. Det är dagar som denna jag spar i minnet och påminner mig om när livet möter motstånd och känns jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Moris

Låter som en underbar dag! Puss

2013-11-04 @ 17:57:28
Postat av: Birgitta Norsten

När det är så här grått och mörkt, så känner man att man längtar efter ljuset och framför allt solen... hoppas på lite sol snart. Vi har haft vårt barnbarn här och han är en riktig liten solstråle.
Kram Birgitta

2013-11-04 @ 19:24:53
URL: http://underbarahem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0