Tisdag

 
När jag var arton (? rätta mig om jag har fel mamma) sa jag: Jag vill minnsann ALDRIG ha blommor. Det är bara onödigt, de dör så fort ändå! Idag tycker jag att en blombukett är bland det roligaste att få! Det är tur att man kan ändra sig.
 
 
Annars då? Jag och Marley har lekt kurragömma. Mest jag som gömmer mig. Bakom dörrar. Jättekul, hälsar Marley och kastar menande bus-blickar mot sin matte.
 
 
Igår promenerade vi ner till stan och köpte garn. Två timmar och fem upprepningar senare var jag tillbaka där jag började. Med tomma stickor. 
 
/Johanna, som googlar bikupestickning igen.

Kommentarer
Postat av: Moris

Visst är det skönt att det går att ändra sig! Vad ska du sticka nu? Blir nyfiken! Puss

Svar: En till halsduk. :)
johannasv.blogg.se

2013-11-05 @ 13:12:05
Postat av: Anonym

Buskillebillski

2013-11-05 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0