Jag är ingen smartfåån

 
 
I helgen hälsade vi på mamma och pappa! Jag kom på att jag glömde kameran precis när vi svängde ut från Skövde. Så systers och Andreas telefoner fick står för dokumenterandet (nej, jag är inte skaffat mig en sånadäringa smartfåån...än). Jag, Jenny och Marley tar en sväng i skogen. Det kändes som om hösten inte kommit lika långt på kusten som här i inlandet.
 
 
Jag instuerar Andreas att foton i liggande format blir mycket bättre på bloggen. (Det borde han ha lärt sig vid det här laget...) Årets höstoutfit ser ut så här: Jacka från H&M från förra året (försöker undvika handla där av etiska skäl, men ibland har de alldeles för snygga grejer så inte ens jag, den kräsnaste shopperskan i världen, kan motstå). Skor från Vagabond, med några år på nacken. Handskar från second hand och (trumvirvel) egenstickad halsduk! Jag är så galet (se nedersta bilden) nöjd att jag äntligen är klar efter ett och ett halvt år stickande och att den blev så snygg! Precis som jag hade föreställt mig.
 
I övrigt bestod helgen av god mat (som vanligt), charader (efter övertalan från mig), sällskapsspel (efter ännu större övertalan från mig) och mys med familjen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS på mina favvisar på bilderski. Killebill är så busig så han hamnar aldirg i skärpa. hahah

2013-10-28 @ 12:54:33
Postat av: Moris

Det var myyysigt att ha er här! Puss

2013-10-28 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0