Utdrag ur inkorgen

 
Tidigare idag hade jag och Andreas följande sms-konversation:
 
J: Idag har jag ingen lust att gå och ut gå. Jag skickar ut Marley själv, han är tillräckligt gammal och klok för det nu!
 
A: Absolut. Sätt en lapp med adress på honom bara så kan nån hjälpa honom hem om han irrar bort sig.
 
J: Gjorde det. Kastade till och med ut en hel julskinka i hissen men han vägrade gå ut själv. Så nu har vi släpat oss runt 45 minuter i snön. Mina vader är stumma!
 
Som hundägare har man ju vissa åtagande. Men ibland har jag inte den minsta lust att gå ut. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa killeibllski

2014-01-31 @ 18:59:44
Postat av: Min plats i solen

Sötis! Jag måste erkänna att jag under den senaste veckans snöstormande här i Skåne har känt mig tacksam över att jag är kattägare. För hu, vilket väder att gå ut i!

Ta hand om varandra!♥

Kram Lotta

2014-02-01 @ 00:27:20
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Madeleine Berglund

Hej Johanna!

Åå vad kul det är att få kommentarer från dig. :)
Vad himla skoj att du ska börja plugga på distans. Det ska jag också göra till hösten men min ambition är att jobba samtidigt fast inte heltid. Det är så sjukt svårt att få jobb, hopplöst kan det kännas ibland.

Du ÄR en bra fotograf, jag älskar dina bilder. :)

Marley är så gudomlig att jag smäller av. Raraste hunden!!

Nej men oj så skoj att du tänkte på mig när du var i en himlabutik. Hihihi. ;)

Massa kramar
Madde

2014-02-04 @ 19:17:29
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0