Penselförvaring



Jag låter mig inte hindras av det klumpiga bordet till min pysselhörna utan har börjat fixa så smått med annat. Jag vill att så mycket som möjligt av mina pysselsaker ska stå framme istället för att gömmas i lådor. Det ska vara lätt och tillgängligt att pyssla.



Några av mina penslar har jag ställt i en ursköljd syltburk. Klistret från etiketten ville inte lossna från glaset. Istället för att trassla med att få bort det tryckte jag på en pappersbit som satte fast sig själv. Den enda jag behövde göra var alltså att klippa till en lagom stor bit fint papper. Lätt som en plätt!


Kommentarer
Postat av: Moris

Låter mysigt med pysselhörna där allt är lättillgängligt!Ha en bra dag! Puss

2011-03-09 @ 17:16:11
Postat av: Helena

Fint du har gjort! Kul att fixa och dona!

Ja, vädret är inget vidare just nu.

Blött och trist och det blåser!



Kram Helena

2011-03-10 @ 13:14:07
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0